خدمات پس از فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده

خدمات پس از فروش پکیج دیواری و تصفیه آب در شیراز-فلاح زاده9177375800

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۹
مرداد

بطور کلی می توان گفت در صورتی می توانیم از پکیج دیواری فن دار استفاده کنیم که :
1- ساختمان فاقد دودکش است 2- متراژ ساختمان کمتر از 65 متر است 3- فاصله پکیج شوفاژ دیواری تا دودکش بیش تر از 30 سانتی متر باشد باید از پکیج شوفاژ دیواری فن دار استفاده کرد 4- – در صورتی که پکیج شوفاژ دیواری در طبقات آخر باشد و ارتفاع دودکش کم باشد
 
از لحاظ فنی توضیحاتی را خدمت شما عرض نموده ایم که جهت نصب پکیج دیواری فن دار باید به این موضوع دقت داشته باشید:
 
اندازه قطر دودکش پکیج دیواری فن دار
 
پکیج دیواری فن دار ، طوری طراحی شده است که نیازی به دودکش ساختمان ندارد و هوای مورد نیاز سوختن در دستگاه از محیط آزاد ، به داخل دستگاه مکیده می شود تا چرخه سوختن کامل شود، به همین دلیل پکیج دیواری فن دار مجهز به یک دودکش مخصوص دوجداره می باشد که جداره داخلی آن دارای قطر 6 سانتیمتر می باشد و دود دستگاه از طریق این لوله به محیط بیرون تخلیه می گردد و جداره خارجی آن 10 سانتیمتر است. لوله 6 سانتیمتر تخلیه دود در آن قرار دارد و هوای تازه مورد نیاز جهت سوختن در دستگاه از طریق این لوله وارد محفظه احتراق دستگاه می شود.
برای استفاده از این نوع دستگاه نکات زیر را مد نظر داشته باشید.
 

1-در پکیج فن دار لوله دودکش پکیج دیواری فن دار باید حتما به محیط آزاد بیرون از محل نصب پکیج ارتباط داشته باشد تا دود ایجاد شده در دستگاه به محیط بیرون از منزل تخلیه گردد و هوای مورد نیاز پکیج دیواری از محیط بیرون از منزل مسکونی تامین شود تا سیکل سوختن بدرستی صورت گیرد.
2- به هیچ وجه نباید جداره بیرونی دودکش پکیج دیواری فن دار را جدا کرد و از هوای محیط اطراف محل نصب دستگاه استفاده کرد، چون احتمال دارد که باعث بروز حادثه و مشکلی گردد.
3- در صورتی که در مواردی فاصله بین پکیج دیواری و پنجره یا دیوار خارجی بیشتر از اندازه طول لوله دودکش دوجداره موجود داخل کارتن باشد، یا نیاز به زانو باشد، باید حتما از لوله رابط و زانوی مخصوص دوجداره پکیج دیواری فن دار استفاده کرد.
 بقیه نکات را اینجا بخوانید
مشاور فروش: 9174939001
آدرس: شیراز- چهارراه هوابرد بسمت سرباز بعداز ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

  • خدمات پس از فروش تصفیه آب و پکیج دیواری در شیراز